❓ Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció, Login

Új típusú felhasználói fiókot használ webáruházunk. Saját jelszó megadására nincs szükség. Belépéskor az email cím megadását követően a rendszer kiküld egy emailt a 6 számjegyű egyszer használatos bejelentkezési kóddal - melyet a bejelentkezéshez be kell írni a képernyőn látható mezőbe.
A regisztráció sem külön funkció, hanem az első belépéssel jön létre a vevői fiók. A név és címadatokat az első rendelés során kell kitölteni, melyeket a rendszer elment a felhasználói fiókba - ahol utólag bármikor módosíthatóak a címadatok.

Céges számla

Amint írtuk a Szolgáltatási feltételeinkben a divatrend.hu oldalon futó webáruházunk magánszemélyek kiszolgálására van felkészítve. Azonban megoldottuk némi kompromisszummal a céges számlára történő webáruházi vásárlás lehetőségét is. Szintén a Szolgáltatási feltételeinkben került leírásra a céges számlaigény megoldási módja.
Lényeg, hogy a számlázási cím megadásánál a vállalat név mezőbe kerüljön beírásra a cég/vállalkozás neve, mert a számlára adószám megadása esetén a vezetéknév és keresztnév mezők nem kerülnek rá még egyéni vállalkozóknál sem - csak a cégnév mező. Az adószámot külön mező híján a Cím és a Telefonszám közötti Épület emelet ajtó stb mezőbe kell beírni szigorúan a 12345678-1-12 formátumban. Semmilyen más karatkter nem kerülhet a mezőbe az adószám mellé (például asz:), mert akkor nem lesz sikeres a céges számla. A számlázási címen az irányítószám, város, utca egyértelműen a cég címe ilyen számlaigény esetén.
Javasoljuk, hogy céges számlaigény esetén átutalásos fizetés kerüljön kiválasztásra, mert a díjbekérőn lehetőség van ellenőrizni a vevői adatok megfelelőségét. Gond esetén ügyfélszolgálatunknak jelezni kell még átutalás előtt.
Mivel a számlázásunk teljesen automatikus rendszer, utólag nem tudunk számlát korrigálni.

Díjbekérő / átutalási adatok

A Díjbekérőt akkor küldi ki automatán a rendszerünk, amikor a rendelés valamennyi terméke összegyűjtésre került a raktárunkban. Normál munkaidőben ez általában 1-2 órát jelent, de esetlegesen felmerülő probléma esetén ez 1-3 munkanap is lehet. Problémát okozhat, ha az utolsó darabot nem találjuk a raktárban, vagy gyári hibás. Ilyenkor lehetőség szerint hozatunk a hiányzó termékből valamelyik üzletünkből - azonban ez 1-2 napig eltarthat.
Freemail-es email címmel regisztráló megrendelőinknél rendszeresen előfordul, hogy nem találják meg a díjbekérőt/számlát - amely a szamlazz.hu-tól érkezik. Utánajártunk a problémának, az emailek rendben kimennek, csak a Promóciók mappába érkezenek - állítólag. Akiknek sehogy sem sikerül megtalálni a számla emaileket, azt javasoljuk, hogy küldjenek nekünk egy másik működő emailcímet (pl gmail) és mi ezzel módosítjuk a webáruházi fiókjukat. Így már többször sikeresen megoldásra került a probléma, ami ezidáig csak a freemail fiókoknál jelentkezett.

Kiszállítás időtartama

A futárok általában a csomagfelvételt követő munkanapon kézbesítik a csomagot a megadott címre, vagy csomagátvételi helyre. A GLS tőlünk általában munkanapokon 12:00-17:00 óra között viszi el a csomagokat, így a tapasztalatok szerint a munkanapon kb délig beérkezett rendelések a következő munkanapon megérkeznek, az ezután érkező rendelések 1 munkanappal később érkeznek meg. A Packeta legtöbbször reggel 8:00-9:00 körül veszi fel tőlünk a csomagokat, így gyakorlatilag az előző napi rendeléseket tudjuk feladni, melyek általában következő munkanapon érkeznek meg. Kivételes esetek is lehetnek, például az utolsó darabos problémás rendelések, emelyek esetében lehetőség szerint másik üzletünkből kérünk vissza terméket, ami 1-2 munkanappal későbbi kézbesítést okozhat.

Üzleteink készlet inromációja

A termékek oldalának lejjebb eső részén látható egy 'Debrecen Nyíregyháza készlet infó' lenyitható mező, mely az adott termék Debrecenben és Nyíregyházán készleten lévő szín és méret variánsait mutatja. Az újfehértói üzletünk készlete megegyezik a webáruház készletével.